torsdag 2 augusti 2018

Falstebo 2018

 


Nu har vi haft en fantastisk semester i norra Italien. Inte en häst på 16 dagar..men i mobilen fanns de ju så klart. Japp. Jag letar häst. Inte lätt. Men snart så. Saknade av en egen häst har växt efter 2 medryttarhästar - Olga och sedan Finello. Lite pirrigt att köpa egen häst igen. Det är 2 1/2 år sedan jag sålde Spicen. Fina underbara Spicen. Men det var dags för oss att gå skilda vägar och jag vet att han har det fantastiskt bra hos sin nya familj.


Det var under Falstebo Horse Show som fick mig att inse att jag måste ha en egen häst igen. det är ju min passion och största intresse. Det är helt enkelt jag! Tänk att jag lurade ner min man på Falstbo i år igen. Jag tror att han mest åker med för att kunna fotografera och dricka champagne..


Här bjuder jag på fantastiska minnen från Falstebo 2018. Fotograf: Robert Levegård
















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar