lördag 13 oktober 2018

Det är ngt med P.R E



Här är minne från Mallorca, tidigt i våras. Så det är ju inte så att jag inte rider ut:-)
Helt fantastisk tur på ca 3h. Jag och Karin och 2 spanjorer. Och såklart varsin P.R.E. Vi bad om de snällaste hästarn i stallet och det fick vi. Nästan liiite för snälla. Men det var helt ok.  Fick provrida och blev godkända av ägaren - veeryy goood riding. Sedan bar det iväg på långritt bland vinrankor och den lilla skog som Mallis erbjuder.
P.R.E en fantastisk ras. Någon gång i framtiden så kanske... Jag var VÄLDIGT nära att köpa den här fina. Men efter att ha frågat och kollat allt i från transport, till vet.besiktning - så kände jag att det var ett för stort projekt för mig. Men han är fin. Vet inte om han är såld ännu. Romeo.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar