lördag 27 oktober 2018

Provrider och snart vet.besiktning

Huga,
Sover lite dåligt på nätterna. Jag har provridit Grafit 3 gånger nu. En morgonlektion. Det gick bra och kände wow. Sedan söndag, då beridare Malin först red och sedan jag. Blev ju så klart ännu mer kär i hästen. Mannen filmade, så jag bjuder på klippet.
Och sedan lektion igen i veckan. Denna gång i ridhuset och med tre andra. Vilken cool häst han är! Har bara varit i sverige i knappt 3 veckor och går med "på allt". Dressyrpass med koner, både som volt och liten fyrkant. Tränade även på halter mellan 2 bommar. en övning som jag måste komma ihåg.






Bestämde mig och nu är det bokat Veterinärbesiktning på onsdag. har fått stallplats i mitt "gamla" stall - Tvillinggården. Så om allt går bra, installerar vi oss nästa vecka. hum, just det ja. Har nästan inget kvar från Spicen. Det blir att börja om..
Ska börja med en grimma och ett träns. Har ärvt lite av syrran som jag ska gå igenom. Tror att det ligger ett regntäcke i högen.  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar